Tekbenimsucumguzelolmakdemi Tazecikanneeee bende şurda bekliyim 3 ay sonrada benim oğluş 1 yaşına giricek inşallah 🥰
Tazecikanneeee Tekbenimsucumguzelolmakdemi benimde 2 ay sonra kızımın olcak ama oruca denk geldiği için 1 aya çektik kutlamayı 🌸