iyiki Kızım 5 aylıkken kanli kaka yaptı bizimde bagirsak tepkili ve birçok şeye alerjisi vardı bulamıyorduk neye oldugunuda meme reddi vardı 4.ayda başladı ben 8 .aya kadar direndim her yöntemi denedim Bi zaman sonra sadece geceleri uykuda emmeye başladı bir iki kere ve 2 ay kg almadığı için mamaya başladık ilk baş neocate onu beğenmedi asla icmedi sonra evolvia denedik Allah razi olsun bundan bir kişi önerdi ve ben hemen denedim kızım sevdi içmeye başladı sonra raporla almaya başladık mamaya başladıktan sonra kanli kaka birden kesildi gündüzleri uyumaya başladı önceden asla uyumazdi ve gülmeye başladı mutlu gibiydi , kilo da almaya başladı