arsentopik bende aynı durumdayım canım ve o kadar tatlıyı severim ki hele sütlü tatlıları kahvaltıda mutlaka peynir yerdim o kadar zor geliyor ki inan seni çok iyi anlıyorum benimde sadece anne sütü alıyor mama başlamadık ama bebeğimin sancısı olduğu hali gözüme geliyor istesemde yiyemiyorum alternatif tarifler mutlaka var istersen bak sana yumurta olan kek atayım yumurtaya yok bizim süt vs yok Havuçlu kek
4 yumurta
1 buçuk su bardağı şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı havuç rende
1 su bardağı ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un
Bunlara alerjin var mı bilmiyorum varsa çıkart mesela birde yulaf sütü vs içebilirsin dene istersen tadı da güzel