Svmgncr Benım oglum ıkı gunde 2 kere kaka yaptı ıkısıdem de sıyah iplik seklınde seyler cıktı ılk uaptıgında daha coktu 2. De azaldı sebebı ne olabılır
Eminef Svmgncr muz yediriyorsanız ondan olur canım eğer ek goda dönemindeyse daha küçük bir bebekse sebebini bilemem ama genelde benim oğlumda muz yedikten sonra öyle oluyodu
Heisenberg Svmgncr muz yedirdiyseniz ondan olmuştur o siyah ip dediğiniz şeyler lif. Lifi bağırsaklar sindiremediği için dışkı yoluyla çıkar🥰
Svmgncr Heisenberg yanı 5 gun once yedırdım ertesı gunu kakasını yaptı sıyahlar cıktı ondan sonra 2 gun gectı yıne kakasını yaptı yınesıyahlar cıktı ama bu sefer daha azdı 2 gunde bır yapıyoruz
taze_anne10 Svmgncr bizde ek gıdaya geçtik ilk meyve olarak muz verdim ve kakasını görünce çok korktum işk defa başımıza geldi ip ip birsürü hatta sağlık ocağı çok yakın bilgi almak için kakasını götürdüm ama bakmadılar bile oturdukları yerden hiç bişey yapmadan para alıyolr
Rumeysa_01 Muz ve hurmada oluyor yada lifli herhangi bir gıda verdiniz mi lifi mide hazmedemiyor ve kakasında çıkıyor
Svmgncr Rumeysa_01 yanı muz verdım ama 5 gun olmustu o beş gun ıcınde de 2 kere kaka yaptı ılkınde coktu ıkıncısı azdı
Omergulsen Svmgncr aaa bende dün sorcaktım cnm korkmustum, bizde 5 aylıgız farklı olarak sadece kan damlasına başladık ve mamayı değiştik aptamil aldık onun dışında anne sütü alıyo ilk defa gördüm cok sasrdm 🤷♀️
Omergulsen Svmgncr evet dün oldu kan damlası baslamstk baska Bişey kullanmadık ek gıdayada başlamadık daha niye oldu acaba
jap Svmgncr ben kabak verdiğimde aynı dediğin gibi olmuştu canım önce çoktu ikincide azdı. Lifli gıdalarda oluyo sanırım