Bsralpsln_ yaşından sonra ayrı yatırmaya başladım alışsın diye uyanınca yanıma alıyordum (yatağı 1.5 kişilik yüksek yatak yanlarına yastık koyuyorum ) 3 aydır falan uyanınca kendi inip yanımıza geliyor uyutup yatağına götürüyordum, sabaha karşı geldiyse bizimle uyuyordu ama şu son hafta 🧿🧿hiç uyanmadan uyuyor🧿🧿 6.45 de kalkıyor yanıma geliyor güne başlıyoruz 😵💫