Dykdyk Selam anneler bildiğiniz üzere bir ara heryerde ıspanakla ilgili haberler vardı ogün bugündür hiç yapmadım daha siz yapıyor musunuz ?
Serene Dykdyk Evet yapıyorum,köklü şekilde alıyorum böyle yabancı otlardan ayırt edilebiliyor.Bebeğime de yapıyorum.
MuhammedAmine Dykdyk evet yapıyorum annem Pazar’dan alıyor köyde ıspanak yetiştirmiş biliyor tanıyor oğlumada yediriyorum
Oykuu_bebekk Üstüne 3 veya 4 kez aldım ve pişirdim bolca yıkayıp sirkeli bşsuda bekletiyorum 🙏 dolapta da var şuan yapılmasını bekliyor 🤪
Dykdyk Teşekkür ederim cevaplarınız için bende o habere kadar haftada 1 kez mutlaka yapardım şimdi de yapsam mı yapmasam mı kararsızım
Burcu35 Dykdyk o haberin haftasında daha yaptım. Ispanaktan değil içindeki ottan kaynaklı o zehirlenme. Tek tek yıkıyorum iyice bakıyorum içine afiyetle yiyoruz