Selam hanımlar benim iki tane krem rengi berjer var, lekeleri hem zor çikiyor hemde sildiğim yer iz bırakıyor, sarı güç kullanıyorum ona rağmen iz yapıyor, nasıl geçer bu izler alalı daha 1 sene olmadı, çok kötü görünüyorlar gözüme tavsiyeniz varsa alırım. 😊