Aryast Efecim kansızlığımız vardı ama henüz çok küçüktü, 2 aylık olduğu için piyasadaki yan etkisi en az olan damlayı veriyorum demişti doktorumuz. O dönem bu ilacı kullanmıştık bir şişe. Sonrasında almadım
Aryast Efecim gaz ve kabızlık yapmıyordu iyiydi o yönden.Ama piyasada içeriği daha temiz demir damlaları var