sekerportakali9 ilk üç ay hiç saat bile tutma ,bebek ne zaman isterse ozmn hep ver memeyi dedi doktorum bana . İki saat aç kalsın üç saat aç kalsın diyemeyiz oruç mu tutturcaz minicik bebeğe dedi . Zaman sınırı yok her istediğinde emzir . O doydugu zaman zaten uyuya kalıyor,veya başını geri itiyor ya da dili ile memeyi ittiriyor . Anlıyorsun doydugunu yani . Hemen doyar doymaz da memeden çekmiyorum azcik kalıyor orda mesela. Mutlu ,doymuş ,huzurlu yüz ifadesini izliyorum azcik :) sonra kaldırıp gazıyla uğraşıyorum . Hee saati şu şekilde söyledi doktor, her istediğinde emzir ama baktın üç saat geçmesine rağmen çocuk uyanmıyo veya emmek istemiyor o zmn emzirmek ve uyandırmak için uğraş . Aç kalma süresi max 3 saat dedi … Yoksa şekeri düşer