Bende boyatmak istiyordum ama vazgeçtim, bazı doktorlar önermiyor bazısı ise sıkıntı yok diyor ne yapacağımızı bizde bilmiyoruz sonra.. bide böyle araştırırken forumun birinde bir kadın şey yazmıştı; saçımı boyattım sonra saçımı boyattığım rengi bebeğimin bezinde görünce çok üzülmüştüm çok pişman oldum falan diye yazmıştı.. bende vazgeçtim boyatmadım bence acelesi yoksa sizde bir daha düşünün