utkummm Bebegim gazli bi bebek cok zor uyutuyodum o yuzden elimde sallayip sallayip oyle yatiriyodum ilk baslarda simdi 20 günlük ve ya kucakta sallanmak istiyo ya ana kucaginda durdugum an agliyo uyaniyo hic uyku uyuyamiyorum bu yuzden napcam nasi olcak böyle ya gecede yanima yatiriyom iki gündür bari gece bi iki saat uyuyim diye gecede asiri gazlaniyo ondan uyumuyo ztn adam akilli 2 saatlk uykularla ayakta kalmayi calisiyom bari sallayip durmasam gene dayanirimda kollarimda can kalmadi akil verin lutfen napicami sasirdim
gamzesonmez utkummm daha çok bebek 20 günlükken bıraktınız bıraktınız sonra çok zorlanırsınız iyice ağırlaşınca kucakta sallamak çok zor oluyor illa sallamak istiyorsanız kundak yapıp ayağınızda sallayın kucağınızdaki gibi sıkı olmak ister belki
isufumveben utkummm 20 günlük bebeği sallamayın ya yazık daha ne anlasin. Ben de o zamanlar kendi kendine uyur sanıyordum uyumuyordu yarım kundak yapip omzuma yatiriyordum piş piş sesiyle uyutuyordum
yassey1 utkummm yerine koyup beyaz gürültüyle uyutmayı dene canım benimki öyle uyuyor belki faydası olur
utkummm gamzesonmez evet alisacak biliyorum ama memede uyuyo gazini cikarcagimda uyaniyo biraksam uyumuyorki kendi uyumasini gectim oyle duruvermiyor biraktigim an agliyor dogdugu zamandan beri Sallamasam avazi çıktığı kadar aglayip durcak napicam ya😭
lilasmomy Benimki de 21 günlük normalde yatağına koyunca uyuyordu hiç sallamadık ama şimdi gaz sancıları başladı durmuyor yerine koyunca uyanıyor, bu haftalarda normalmiş bazıları 40 ı çıkınca düzeliyor diyorlar inşallah rahatlarız 😢
utkummm lilasmomy inşallah duzelir ya yemegimi bile zor yiyorum saat basi emip duruyo ztn uyumayinca uykuda uyuyamiyom can kalmiyo
utkummm isufumveben kundak yaptirtmiyo cok agliyo kollarimi cikarcam diye omuzda gazini cikarirken bile aglayip duruyo oyle bi agliyoki sakinlestiremiyorum srtik 3 4 gundur iyice
utkummm yassey1 beyaz gurulduyu bile dinlemiyoki aglamaya basladi mi bilerek emzirirken actim aglamaya baslamasin diye ama koyar koymaz bas bas agliyo
yassey1 utkummm ben anason demleyip 1 kaşık verdim günlük hem sakinleştiriyor hem uyumadına da iyi geliyor ve anason rezene papatyayı aktardan al kendin evde demle karıştır iç çok rahatlatıyor emziriyorsan sütünden geçer canım
lilasmomy utkummm dün akşam kullanmaya başladık gece rahat uyudu ama şimdi yine aynı zor uykuya geçti