İki normal doğum yaptım çok da hareketli hayatım olduğu için sarkma da olmadı kilo da kalmadı ama sezeryan sonrası sarkık bir göbek, toparlanmaya ak gibi değil ama korse ile de olmadı sanki bence sporla düzelir yine de geldim buraya korse yetti harika bı korse mucize falan varsa diye 🙃