Kızlar bebem 6 aylık olucak haftaya ama 1 haftadır geceleri 1 saatte bir uyanıyor. Delirmek üzereyim gerçekten. Önceden ben uyandırır emzirir yatırırdım şimdi uyanıyor ağlıyor emmeden uyumuyor. Nasıl bırakıcaz bu emmeyi ve uyanmayı nolur geçici bir süreç deyin yaa