Kızlar bebeğim memede uyuyor ve uyuduktan sonra onu park yatağına almak zulüm oluyor. Kucağıma alıp oraya koyunca hemen uyanıyor bunu da yeni huy edinmiş bir de çok dönüyor sağa sola park yatakta çarpınca oralara hemen uyanıyor. Bende diyorum ki park yatağı kaldırıp acaba yer yatağı mı yapsam bazamızın yanına. Yapan var mı ve sizce nasıl olur? Lütfen fikirlerinizi bekliyorum