Kımse
Guya kaynanam geldi
Anasında kaldı anca
Annesi yarın birgün ölürseymıs🤣🤣🤣🤣
Ablam vardı ablamda bı halt yapmadı hatta bana küstü hangi peyniri koyayım kahvaltıya dedim dıye 🤣 misafire peynır mı sorulurmus.
Halbuki ben telefonu bırakta sofra hazırla artık dıyemedıgım ıcın hangi peyniri seversin hangisini koyacağım demıstım bı iki kez yanına gelip gidip.
Herkes gerızekalı, kimseye gerek yok
kısacası bu.