viyanyvz Hanımlar bebeğim 4 aylık 5 aylık olunca tadimlara başlamayı düşünüyorum Erken başlayıp mide yada bağırsak problemleri yaşayan oldu mu sakıncası var mı erken başlamanın?
Rwerdst viyanyvz doktorumuz 5.ayda başlattı. Günde 1 kaka yapardı. 5buçuk aylıktan sonra her gün muzla muhallebi de yaptım. Muzu her gün kullanırsanız kabızlık yapmıyor. Hala da günde 1 yapar kaka. 7 Ay 1 günlük. İştahı açık bir bebek geç başlayan tüm arkadaşlarımı bebeği iştahsız. Denk mi geldi bilmiyorum tabiki bu bebekten bebeğe değişir ama gördüğüm kadarıyla 6.aydan sonra başlayan tüm bebekler seçici.
kahvelisianne Bir sorun olmada zaten ömrü boyunca ek gıda yiyecek bence 6. Ay da başka ek gıdaya yani tadimlara doyumluk asla değil tadımlık çünkü bagirsaklar anca hazırlanıyor hazmetmeye
Aygul58 Bence doktora danışın derim barsak düzeni henüz oturmadı 6 ayda başlamama rağmen sürekli kabız 🙁 yani gaz be kabızlık oluyor ve uykularını çok etkiliyor
muno112 Doktorunuz daha iyi yönlendirir gelişimini kilo alımını hazır olup olmadığını en iyi kendi doktorunuz bilir her çocuk bir değildir
Sinem61 Rwerdst ben 6,5 aylikken başladım hiç iştahsızlık yaşamadım arkadaşım 5,5 aylikken basladi o hep sorun yaşadı bence erken ya da gec baslamayla alakasi yok bebegin fıtratı ve annenin yaklaşımıyla alakali oluyor genelde
ervaa38 @viyanyvz bizde başladık 5.ayda yoğurt kabak verdim şimdi havuca geçicem biraz emerken ıkınmaları arttı ama yinede kakasını yapabiliyor
AegeansMom viyanyvz tadım olarak başlayacagınız için sorun olmaz biz de 5te başladık. Ama tadımdan kastımız bir yemek kaşığını geçmeyecek. Cidden tadına bakacaklar yani. Ve bu esnada alerji oluyormu olmuyormu bakıcaksınız
berramihra Bizde 5 aylıkken başladık bi sorun yok hatta kakası daha bile düzene girdi sabah kahvaltı öğlen meyve püresi yada yoğurt akşam çorba yada yoğurt sebze olarak ilerliyoruz
Rwerdst Sinem61 aynen dedim ya bebekten bebeğe değişiyor 🤣 benim çevremde bir sürü kişi var. Diş durumu vs olursa zaten yemek ya da meme kabul etmiyorlar. Onların dışında tüm 6.ayda başlayan arkadaşlarımın bebekleri seçici. Yani 1 2 arkadaşım yok baya var. Çevremi genele vurunca hepsi seçici nerdeyse 😅
yildizsimsek Bebeğim 9 aylık, doktor tavsiyesi ile 5. ayda başladık. Tadımlık olduğu için sorun yaşamadık çok şükür şimdiye kadar