Aysedemir__ Selam kızlar ek gıdaya geçiş döneminde bebekler pişik olur mu ? Kızım. 7 ay 9 günlük normalde hiç olmadı çok dikkat ederdim ek gıdaya geçtik oldu annem ek gıda döneminde olduğunu söyledi bi de size sorayım. Dedim. ?
Omeraslan Aysedemir__ evet olur. Kabızlık yapar allerjik besinler yapabilir. Asit değeri yüksek gıdalardan olabilir
Mervecnr Aysedemir__ oluyor bildiğin tüm kremlerde işe yaramıyor sonunda çare buldum. Sarı kantaron yağı fayda etti şükürler olsun.
Aysedemir__ Omeraslan ya canım genelde meyveli irmik felan verdim çorba püre tarzı asitli pek bişey vermedim ama kuzu kıyması yedir doktor püre şeklinde patates felan onlarla yapmıştım 3 gün verdim kıyma omu yaptı bilemedim
Aygul58 Geçen ay ek gıdaya geçmiştik maalesef kabızlık yapıyor ve zorla ıkınarak yaptığı için tahriş oluyor eğer olursa altını değiştiğinde krem mutlaka sür ve popyu havalandır ☺️ sıkıntı olmaz
Aysedemir__ Aygul58 sürüüyüprum canım doktor vermişti bi krem hametan ile karıştırıp veriyorum daha önce antibiyotiğe alerjisi olmuştu yine bu şekilde yapmıştı senin önereceğin krem var mı canım ?
Aysedemir__ Mervecnr var bende de ama denemedim canım hiç annem kendi yapmıştı alerjik biraz sıkıntı olur mu acaba