Ygmr124 ben ilk sezaryenimi 4 buçuk yıl önce oldum, kızım küvözde kaldı o süreçte göbek falan düşünmedim sarmadım. Eylül’de 2. Kez sezaryen oldum, e bebekte lohusa korsesi vardı ondan aldım sardım bazen gece bile çıkarmadım, sadece yanları toparladı arkadan bakılınca hiç göbek var gibi değil şu an ama önde göbek kocaman sarkık duruyor gitmedi 😢