Elisamoms motherthea 200e veriyim yazık günah eczanede almıyor yoksa çöpe gidecek daha açılmamış 2025 tarihli
Elisamoms Binnur23 açılmamış kutu kızım artık kullanmıyor mama bende önceden stok yaptığım için kaldı elimde
Binnur23 Elisamoms Nerede yaşıyorsun peki ben kullanıyorum kızıma ve bulmakta sorun yaşıyorum mamayı görsel atabilirmisin skt tarihini özellikle
Elisamoms Binnur23 İstanbul’da yaşıyoruz siz ne kadar vermek isterseniz zaten kutusu 300 TL felan şuan haizin bütçeniz neyse o olsun
Binnur23 Elisamoms İstanbuldayım bende çekmeköyde oturuyorum sen neresindensin e bebekten alıyorum genelde 289 tl zaten sen ne kadar düşünüyosun
Binnur23 Elisamoms nerede oturuyorsun belki elden alırız oyüzden sordum boşuna kargo parası vermek yerine . 2 kutu var elinde dimi ikiside açılmamışsa alabilirim
Binnur23 Elisamoms Hmm yanlış okudum ben sanırım… Şuanlık elimde mama var vazgeçtim ben sağol . Başka birisi çıkarda alır inşallah 🤲
Binnur23 Elisamoms Parayla alakalı değil vazgeçişim sen yanlış anladın sanırım . Eczanelere götürüp verebilirsin belki onlar verir ihtiyaç sahibi birine .