Mom022 Hey heey👋 Dovmecim İzmir’e taşındı. Anadolu yakasında bildiğiniz, gerçekten güvendiğiniz tattoo salonu var mi kızlar? Tabi fiyatları uçuk olmayan önerileri bekliyorum 😇 Ayrica emzirirken yaptırıp daha sonra sorun yaşayan oldu mu?
Deletedmom117 Mom022 emzirirken bişey olurmu ki🤔🙄bende bileğime minik ayak izi ve oplumun adını yaptırmay düşünüyorum🥰
Mom022 Deletedmom117 onla ilgili bi sorun yok da sonrası icin endişem açık yara oluyor sonuçta. Bir de kullandığı boya önemli o yüzden güvenilir yer bulmak lazım
Nurdiyinn Bizim burda var yıllardır tanırım iyidir işinde bende yaptırmak istiyorum ona bir türlü gidemedim çocuktan 🙄