Bebek arabası daha sıfır kolik bebegim olduğu için kullanamadık ağlıyor istemiyor diye.
🤍🤍🤍🤍
🌹🌹🌹🌹
🌼🌼🌼🌼
🥰🥰🥰🥰
👼🏻👼🏻👼🏻
🥰🥰🌼🌼🌼
🌱🌱🌱🌱