Sdyll
Kenarlarından yırtma yeri var ,ben hep yıkarım zaten kaka yapmışssa dışardaysam da normal bez takmadıysam ,yatırarak yaparım aynı işlemi normal bez takmış gibi ıslak mendille temizlerim.. ev misafirliğine gitmişsem de yabancı yer değilse orada da kenarlarını yyırtıp yıkarım,belli bi zman sonra alışıyorsunuz çok pratik fakat gece takmayın çünkü sızdırma yapıyor