Bebeğim 9 aylık doğduğundan beri uyku problemimiz var kolik bi bebekti 6 ay sürdü şimdide hala arada gaz problemi yaşıyoruz nurse harveys şurup kullanıyoruz ama yok asla uyumuyo gece 1-2 ve hep yarım saatte bir ağlıyo uyanıyo kucağımda tekrar uyuyo sabah 7 de işe gidiyorum ve eşimde bende artık dayanamıyoruz varmı böyle bi durum yaşayan sakin kalmaya çalışıyorum ama yok gündüzde uyumuyomuş çocuk resmen uykusuz yaşıyo