Başlarda çok ağladım, Çok zorlandım oğlum 3 yas kızım 8aylık suan. Of dedim puf dedim, Ben ne yaptım dedim. Ama insan ya alışıyor, yada seviyor hayatı, bilemiyorum. Bağırdm, çağırdım, eşimle çok kavga ettik, lohusası bilmem nesi. Ama iyi ki varlar bee🤗Onlarsız bir gün geçmiyor cidden. Bana yoldaş, sırdaş… Bir kızım, bir oğlum var ama İYİKİ VARLAR 🥰 Birinden birisi evde olmasa ev o kadar sakin ve sıkıcı ki. Birbirleriyle oynayışını izkemek6, abisinin kardeşini güldürmesi,abisinin kıskanması…Allahıma çok Şükür 🤲❤️