Merhaba anneler,
Oğlum 2,5 ay erken prematüre doğdu şuan 15,5 aylık zamanında doğsaydı 13 aylık olucaktı. Yürüme konusunda sıkıntı çekiyoruz 1-2 hafta önceye kadar yine 5-6 adım atıyordu şimdi oda yok korku var ayakta durmaktan bile çekiniyor artık aynı şeyi yaşayan var mı? Siz ne yaptınız böyle bir durumda ?