pearl53 bebekten bebeğe fark eder genel itibariyle her ay böyle durumlar olur ama dediğim gibi mutlu olunacak bir şey aslında ama o süreci yaşarken zor geliyor işte. Genel olarak ilk üç ay yoğun olarak kolik bir bebek sancısıyla uğraştım çok zorlu günlerdi ve bebeğim beni hiç emmiyor sütümü de sağıyorum bunu da katın bi de bu süreçlere kaç kat zor olacağını tahmin bile edemezsiniz psikolojik olarak çok yıpratıcı bir şey ve bebeğim hiç uyumaz gündüz sıfır uyku gece uyurdu taki 4.aya kadar 4 te de bi uyku gerilemesi yaşadık tuzu biberi oldu gece uykusu da bozuldu ama 5e giderken aniden gündüzleri 30 dakka uyumaya başladı hala da öyle hep 30 dakka neler yaptım ama hiç uzamıyor bu süre ama ben buna da razıyım yeterki iyi olsun da yavrum 6. Aya gelindiğin de de uykuya aşırı direnme yaşadık hala da devam ağlıyor uyumak istemiyor anlamadım ben hiç bu kızı bir bebek neden uykuyu sevmez 🤷♀️ şu da gerçekki bence eğer dişleri çıkmadıysa 6 da dişte yoğun bir şekilde başlıyor bu da bebeği huzursuz ediyor ve dediğim gibi yeni şeyler geleceği zamanda böyle oluyorlar ben bi mızmızlıklarda dönme ve baba demesini yaşadım