Suanne Merhaba bebeğim 18 aylık oldu doktor bu damlayı verdi ama yüksek olur mu bebeğim için siz kaçlık kullanıyorsunuz ?
Aslicamm Suanne 600luk kullanıyoruz özel bi sebebi var mı size yüksek doz vermesinin? Ben kendime kullanıyorum binlik