Anneler merhaba.
Bir konuda bilgi almak istiyorum. Oğlum 5 ay 6 günlük. Pusetli bebek arabası kullanıyorum. Bebek arabasının normal oturma ünitesi de var. Oğlum şuan destekli oturuyor. Mama sandalyesinde de kısa süreli oturtuyorum. Sorum şu; bebek arabasının oturma ünitesine ne zaman geçmeliyiz? Pusette çok sıkılıyor. Sürekli yattığı için durmak istemiyor.