Y_altay benim de normalde meme ucum vardı, sezaryenden sonra his kaybı oluyor narkozdan ilk 3 gün göğüs uçlarımı hissetmiyordum. Zaten 3. Gün süt gelmeye başladı. Siz mutlaka emzirin biz göremesekte sarı bir sıvı akıyor bebek onu alıyor yine de. Ben 2-3 saatte bir sağım yaptım bebeğim küvezde kaldı 1 hafta. Mamsel diye bi çay var o çok iyi geldi bana süt yaptı. Damla var birde suyla içiliyor oda çok iyi geldi. 20 dakka sağın 10 dakka dinlenin, 10 dakka sağın 20 dakka dinlenin memeleri uyarın sürekli, birde bebeğinizle duşta alabililirsiniz, bol bol temas edin. Ben fotolarına bakarak sağım yapardım rabbim kimseyi ayırmasın evladından 🥲