Merhaba bebeğim 67 günlük 2 gün önce doktora götürdüğümde kateterle lavman gibi bişi yaptı ama lavman değilmiş sıvı vermiş . Simdi 2 gündür bebeğim kaka yapmıyor bu normal bişey mi ? Ne zaman düzelir yaptıran var mı daha önce? Korkuyorum ya hiç yapamazsa diye 😭😭