kids1234 2.5 aylık bebeğim gece uykuda kaka yapıyor. Bir yerde okumuştum bebekler geceleri uykuda kaka yapmazlar. Uyanık olduklarında kaka yaptıklarında altını değişin diye sizce bu durum normal mi?
ilkimnk kids1234 uykuda kaka yapmayı kızım 3 aylık olunca bıraktı, aslında tam bırakmış sayılmaz kendine kala saati edindi her sabah 5-6 gibi kaka yapmaya uyanıyor 😅 keşke her şey kitaplarda yazıldığı gibi olsa.
merveatlaseymen kids1234 normal bence yani gece uyku dağılmasın diye birazda diyorlar ama henüz cok kücük illaki acıp bakmak sık sık emzirmek gerekiyor
ssydaa kids1234 benimki de yapmıyordu iki gündür yapıyor. 7 gibi emmeye kalktıktan sonra zor uyutuyorum ve ıkınıyor o süreçte yaptığını düşünüyorum
Dlk55blt-rdvn ilkimnk bizimki 16 aylık ilk dönemler gece gündüz kaka yaptı. Sonra uykusunda kaka yapmayı bıraktı. Sonra yine yapmaya başladı hala yapıyor. Akıl sır ermez 😅
ilkimnk Dlk55blt-rdvn ben daha yolun başındayım kaka en son düşüneceğim şey gerçekten uyku ve meme reddini halledelimde 😅🥲🥲