Bebeğim doğduğunda hep tam 5 dk emerdi. Şimdi 6 aylık olucaz birkaç gün sonra 3-4 dk emiyor. Bi problem yok. Bebek hızlı çekip, doyuyor dendi. 3 ayrı doktora sordum bende kafama takıp üçüde aynı cevabı verdi. İlk doğduğu zaman 15 dk emzir falan demişlerdi bana da o yüzden dk hesaplardım hep