Gece boyu yarım saat uyudum yatağa koyduğum an uyanıyo emerek uyuyo pışpışlayarak uyutuyum dedim uykusu daha da açıldı memeyi de kabul etmedi bu sefer. Gece boyu kaç kez kalktım sayamazdim bugün hiç yatak yüzü görmedik şükür 😀 işe gidicem diye vicdan azabı çekiyorum bari gece uyandığında ben ilgileneyim diyorum ama böyle de ben sağlığından olcam. Acaba çok mu erken başladım 3.5 aylık bebeğim. Boğazım ağrıyo yorgunluktan sütüm azaldı sağıp bırakamıyorum 2 gündür. 4. Ay atağı içimden geçiyo. Bu gidişle ücretsiz izne ayrilicam galiba olmuyo