Arkadaşlar 3 buçk aylık bebeğim var. Kayınvalidemler geldi. Evimizde aşırı sıcak üşüyoruz diyince eşim son sürat yaktı ve çocugu kalın kalın sarıp dolaştırıyor. Dünde çok terlemişti bugün boyunca öksürdü yavrum 20 30 dakada bir öksürüyor şurup asla kullanmak istemiyorum ilaçsız geçirebildceğim etkili yönteminiz varmı acaba