Ben 2 hafta silikon uçla emzirdim, uçları yara oldu olmadı değil ama çıplak emzirince de oldu hatta daha fazla oldu, alıştırana kadar çok zorlandım. 1.5 aylıkken yaralarım çok olduğu için tekrar silikon uç takayım dedim bebeğim kabul etmedi. Silikon ucu tutması tutmaması, memeyi tutması tutmaması… tamamen bebeğe kalmış şeyler, genelleme yapmak bence doğru değil. Silikon uçla emzirirken benim bebeğimde hiç gaz olmadı mesela, kilo alımı da gayet iyiydi. Mama vermek zorunda kalmayın denmesi de bence hoş değil, bu insanda mama verince bebeğe zarar verdiği hissi oluşturuyor halbuki mama da verilebilir. Siz bebeğinizi hastalıktan korumak zorundasınız, genel kabulleriie uymak zorunda değil. Silikon uç, biberon, meme.. fark etmez. sakin kalmaya ve her şeyin yoluna gireceğine inanmaya devam edin 💐