Önceki ay adetim 1 gün gecikti gebelik hiç istemediğimiz düşünmediğimiş bişey şuan için korunduğumuzdanda eminiz test yaptım silik çizgi çıktı ama ertesi gün adet oldum normal adet adetim bittikten sonra sık idrara çıkma yanma ve her idrar yapışımda kanlı minik bir parça gibi bişey geliyor bu nedir sizce kimyasal gebelikmi yoksa normal enfeksiyon mudur