merinizz kızım 10 aylık çak yapıyor, alkışı daha yeni öğretiyoruz baba dede dayı gibi kelimeleri var, baybay yapıyor ve söylüyor, göz kontağı iyi seslenince bakıyor, emekliyor henüz sıralama ve kalkma yok, çocuklarlayız sürekli, bende bazen acaba geriden mi geliyoruz diye düşünüyorum hatta oyun guruplarına bile katılmayı düşündüm çocuklarla az görüştürdüğümü düşünürek