husnademir Çok geçmiş olsun🙏🏻 Islak bez koymayın, doğru bir uygulama olmadığını okumuştum. Bebeğiniz küçük henüz hiç vakit kaybetmeden bi hstaneye gidin. Benim kızım da 2 aylık, ilk 3 ay ateşi olursa evde hiçbir şey yapmadan direk hastaneye geliyorsun demişti doktorumuz.