Kızlar daha once basıma boyle bısı gelmedı
14 aylık bı oğlum var adetım bitti normalde hıc olmaz boyle bısı 1 hafta once tamamen temızlendım
Ama nıyeyse pembe akıntı gelıyo devamlı bı kurtulamadım sebebı ne olabılır basına gelen varmı hamılelık olabılır mı dıcem ama
Sonuçta adet oldum 🙄 basına gelem varmı