Hanımlar 2 yaşında kızım var ve hala biberonla mama içmeye devam ediyor vermek zorunda kalıyorum çünkü inanılmaz derecede yemek seçiyor, sütü zaten reddediyor bir tek paketli kakaolu süt içiyor onun dışında sütü asla sade veya şekerli ballı vs kabul etmiyor . Cice bebe yapıp veriyorum tabakta onu güzel yiyor ama mama olayını bitirmek istiyorum artık komple maddi olarak yetişemiyorum mama olayına çok zorluyor doktorumuzda boşa para veriyosunuz biran önce bıraktırmami söyledi ama ne denediysem olmadı.