sema_068 bence güzel bir doktora götürün imkanınız varsa özele götürün bebeğe yazık ya çok zorlanıyordur o acıyı çekmesin bende kızımı hep devlette gezdirdim alerji için baktım kimse bakmıyor bende özele götürdüm o kadar iyi ve ilgiliydi ki hemen bize diyet listesi verdi herşeyi ayrıntılı sordum o da sıkılmadan cevap verdi iyiki götürdüm dedim sonra zaten kızım çok şükür çoğunu atlattı