krnrftrmys Genelde yine 1 tadım bir doyum öğünü öneriyorlar mümkünse 8-9 aylıkken 3 öğün diyorlar biz 6 aylıkken başladık şuan 7 aylık yine bir tadım yaptırıyorum 3 gün kuralıyla birde önce yediklerinden veriyorum hoş şuan red yaşıyoruz bizde umarım diştendir