kamer21 arsentopik belli bir zamanı olmadı aslında tarih olarak bebeğimin hazır hissettiğini anladığım zaman başladım. Kafasını uzun süre tutabiliyor verdiğim yiyecekleri tutabiliyor merak ediyor biz yerken ağzımıza bakardı gibi şeyler
kamer21 Badeninannesi1 çok şükür herşeyi vermeye çalışıyorum ne verirsek yedi bu zamana kadar hiç tükürme kusma olmadı. Amacım herşeyin tadını bilsin ve mamadan kurtulmak 😞
Badeninannesi1 kamer21 ben şuan baştan baslasam öyle yapardım herşeyi bilsin isterdim başladık tek ögünle sonra 2 ögün fakan herşeyi kuralına göre yaptım şimdi çok seçiyor Sırf bu yuzden 2.cocuk yapabilirim yani iştahlı cocuk özlemim var😂