Neslhnt Bakalim kim ne kadar uç şeyler yapmaya baslamis hayat pahaliligindan sonra, biraz sasiralim😄❤️ •ben 2 kere sampuanlanmadan cikmazdim. Her iki yikamaya da bir avuc dolusu sampuan tuketirdim. Simdi 1 kez sampuanliyorum saclarimi, miktar da epey azaldi tabi🤓
Deletedmom_110 Neslhnt günlük taze yemek yaparım asla yemek atmam ekmek atmam dolaba koyarım güzel poşetleyip tostta ısıtırım başka tasarruf yaptığım hiçbişi yok😀
Bayancorek Neslhnt Normalde banyoyu foşur foşur yıkardım hatta kapatmadığım olurdu suyu ama yaklaşık bir senedir dikkat ediyorum. Onun dışında zaten tasarruflu bir insanım ihtiyacım olan bir şeyi almak için almam. Yemeyeceğim şeyi de kesinlikle alıp sokmam dolaba mutfağa falan. Çöpe atmak asla istemem. Biri verince kabul etmediğim bile oluyor ziyan olmasın diye.
AkcaHnm Neslhnt asla tasarruf yapmam bir daha mı gelcez dünyaya:) yarına cıkcagımız belli değil bugün ne atcam kenara gerek yok😁
MerveU Tvyi ışığı söndürüp izlemek, kışın salonu yakmamak, gıdaları toplu almak, sırf beğendim diye giysi alışverişi yapmamak,.. vb aklıma gelenler böyle
kahvekokusuu Neslhnt herseye dikkat ederim kurutmadan çıkan suyu vc yıkamak için yada merdiven silen ablaya vermek için ayiririm asla yemek ekmek ziyan etmem yiyecegimiz kadar alırım yaparım boşa elektrik harcamasin diye gece dolap hariç herşeyin fişini çekerim
seheeeeer1 kahvekokusuu ya o kadar harikasınız ki . Hele su konusunda ileride çocuklarımıza su kalmayacak diye çok korkuyorum mevsimler gitti kar yağmıyor hiçbişeyi yerinde yaşayamıyoruz bir de bu su israfı yapan insanları görünce kafayı yememekten için direniyorum. Hayır suyu düşünmüyorsun çocukları düşün iyi bir geleceği biz bırakıcaz onlara ama nafile
kahvekokusuu seheeeeer1 heh aynen öyle ben sosyal medya kullanmaya başlayıp afrikadaki susuzluğu gördüğümden beri yani senelerdir su israfına çok dikkat ederim keşke herkes etse biraz olsun bilinclensek Banyoda bile suyu açınca sıcak su gelene kadarki suyu bir kovaya dolduruyorum bunu duyan abartma diyor ama o susuzluğu görünce benim içim el vermiyor
Sevinctopcu Neslhnt tost makinesini kaldırdım. Yetine ocak üstü aldım. Ketıl da aynı şekilde ocakta ısıtıyorum suyu. Çok fark ediyor gerçekten. Bizim evde zaten asla yemek çöpe atılmaz şebze ve yumurta kabuklarıda dahil. Tavuklara veriyorum yumurta ve et olarak geri dönüyor.
marsiyen Neslhnt Ben tasarruftan ziyade yemek ve gıda ürünlerini heba etmem. Çürütüp atmam mesela. Onun dışında tasarruf ettiğim hiçbir şey yok.