Bebeğim 9 aylık.ona seslendiğimde beni duymuyordu arada bakıyor arada bakmıyırdu doktora götürdük kulağında sıvı birikmiş.şuan tedavi verdi şurup ve damla ona başladık hayırlısıyla.birde benim kızım kucağı hiç sevmiyor öpülmekten pek hoşlanmaz ve anne baba için hiç ağlamıyor.acaba normal mi bunlar.böyle bebeği olanlar var mi yazabilir misiniz🙏