Ben hiç emzik kullanmadım, oğlum tutmadı, bir artısını görmedim, etrafımdaki bütün anneler emzik kullandı, çok fazla yeni doğum yapan vardı çevremizde hepsinin bebeği emzikle mışıl mışıl uyurken benimki cin gibiydi, tutuyorsa bence rahat edersiniz , damak yapısı bozulacağı zaman zaten doktor size artık bırakın der . Büyük rahatlık, oğlum 17 aylık oldu ne uyku düzeni var ne bişey keşke emzik tutsaydı etkisi büyük uykuda