humosunanne ben antibiyotik kullandım, acilden giriş yapacaktım emzirdiğimi söyleyince dahiliye doktoruna yönlendirdiler daha uygun ilaç yazar diye. Dahiliye doktoru da emzirdiğim için ona göre antibiyotik yazdı ve 5 gün kullandım. Ağrı keçisi olarakta parol serumu yapmışlardı ve parol kullanabilirsin demişti doktor. Ama siz yinede doktora danışarak kullanın, geçmiş olsun