kahvepres Yha kizlar kimi görsem dişi ayrık bizmkide ayrık hani belki bizmkinde dudak bağı var dedim ama gördklrm hpside ayrık acaba sizinkler nasıl ve düzeliyormu
Hamburgerr kahvepres biri anyada biri konyadaydı 😂 bizimde bağımız var bu arada arka dişler çıkınca birleşiyor merak etmeyin
limonzeytinmom kahvepres benim kızımın alt dişler ayrık ama sonradan hepsi tamamlanınca düzeliyormuş. Gecen instagram da nir doktorun acıklamasına denk gelmiştim o anlatıyordu. Şuan dişler hem yapı olarak küçük hem eksik o yüzden normalmiş. 29 aylık kızım
annesininkuzusue kahvepres biz bağı kestirdik diş yenilenme döneminde düzelir diye düşünüyoruz hayırlısı ☺
kahvepres kuzeytobaby bizde 11 aylık ins düzelir simdilik tatlı duruyor ama büyüynce kötü görnsn istemeyz🥰
Hamburgerr kahvepres evet evet ben 1 yaşına doğru götürdüm konuşmasında sorun olursa keseriz demişti 4 yaşında falan 4 yaşına 4 ay kaldı gayet normal konuşuyor dişlerde ayrık değil ☺️
kahvepres limonzeytinmom yani ins düzelirler cnm bnmm aynen hani bircok bebeğin ayrık dmk eksiklrden dolayı