Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebeğim var beslenmesi çok düzensiz yaklaşık 1,5-2 saatte bir emmek istiyor bu normal mi daha uzun olması gerekmez mi kilosu normal reflüyü bebekti sık ve kısa emiyordu bundan mı kaynaklı yoksa normal bir süreç mi? Sizinkiler ne durumda?