Gece defalarca uyanıyor sabah 6 da başlıyor ve 7 de gözünü açıp bu saate kadar 2 saat uyumuştur oda öğleleyin. Anca 20 dk falan arada şekerleme yapmıştır. Nasıl dayanıyor bu kadar uykusuzluğa anlamıyorum. Ve gün boyu ağlıyor gazdan. Bütün bedenim çöktü yemin ederimki. 2 çocuğum daha var 1 tanesi özel çocuğumun. Hiç kimsem desteğimde yok. Akşama kadar eşime bekliyorum 2 lokma yemek için 😔😔